maanantai 1. huhtikuuta 2013

Uusi harrastus

Jukan pitkäaikainen haave kotiutui meille tossa pari kuukautta sitten.. nimittäin tatuointivälineet. Muutama eka kuva ilmestyi Jukan omaan ihoon, osa niistä on kesken ja osa odottaa peittämistä (mun pyynnöstä).
Jukan ekaksi koekaniiniksi ilmoittautui Tahvo, joka kävi Ulpun kanssa meillä kahvilla. Sattumalta mulla oli pienen neidin tuttipullo juuri esillä ja siitä se idea sitten lähti; Tahvo halusi pikku Myyn kuvan ihoonsa. Netistä etsittiin kuva ja sitten hakkaamaan. Kesken se hieman jäi vielä, mutta eiköhän valmistu myöhemmin.
Tahvon jälkeen on muutama muukin käynyt ottamassa kuvaa ja Jukka saanut harjoitusta. Myös Jukan pikkuveli uskaltautui meille ja tällä hetkellä hänelle valmistuu pikkuhiljaa puolen selän kokoinen tribali jonka keskellä on kolme pääkalloa.

Myös mä olen päässyt kokeilemaan tatuoimista. Kuva on Jukan olkapäässä Jukan omasta pyynnöstä. Mä olisin mieluummin ekan (ja toisen ja kolmannen ja vielä kolmannenkymmenenkin) kerran kokeillut harjoitusnahkaan mutta ei olla vielä hommattu sitä joten, tadaa, tässä on ensimmäinen mun tekemä tatuointi. Tuollaista jälkeä tulee ihmiseltä joka ekaa kertaa koskee tatuointikoneeseen. Katsotaan jääkö myös viimeiseksi. En itse ole tyytyväinen ja korjaamista on paljon (+väritystä) mutta Jukka on luottavainen ja on sitä mieltä, että hyvä siitä vielä tulee. Toivotaan näin.

Myös mulle on tehty pari kuvaa. Nyt pääsisäisen aikaan peitettiin 9 vuotta sitten otettu tatuointi joka oli jo ihan suttua. Oon tähän kuvaan kyllä tosi tyytyväinen. Katsotaan koska tulee lisää kuvia, suunnitelmia on useampi jo valmiina..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti