tiistai 18. joulukuuta 2012

Karhunpoika sairastaa, häntä hellikäämme..

Jumitus. 
Tänään siis jumittaa ja pahasti, kahtena viime yönä ollaan nukuttu todella huonosti kun lapset kipeänä. Jerry taitaa olla ainoa, joka meillä on nukkunut kunnolla. Kahvin voimalla tässä mennään eteenpäin. Hitaasti....
Ja tässä mun jumituksessa jäin kuuntelemaan netin kautta erästä venäläistä radioasemaa (klik klik), josta Miikka kertoi mulle. Ei siinä mitään, jos kuuntelisin musiikkia, mutta tosiaan kuuntelen tuota tuuttausta, oon kuunnellut jo melkein tunnin. Jäi kyllä mietityttämään tuon tarkoitus, miksi se tuuttaa? Mitä ne salaviestit tarkoittaa, kenelle ne on tarkoitettu ja miksi niitä lähetetään niin harvoin? Olenpa utelias. Jos joku muu haluaa kuunnella tuuttausta, niin menkää osoitteeseen http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/ ja laittakaa taajuudeksi 4625.

Jep. Mutta ehkä nyt hieman fiksumpiin asioihin. Eilen oli Eetun tanssiryhmällä esitys Länsikeskuksen Citymarketissa ja sieltä suunnattiin Runosmäkeen Kiikurien puurojuhlaan.
Ei tuo citymarketin esitys mennyt ihan putkeen lapsilta, oli hieman askeleet hukassa ja Eetu ainakin oli hieman levoton. Mutta se voidaan pistää kaikki jännityksen piikkiin.
Puurojuhlassa esitykset meni jo paljon paremmin, Eetun ryhmällä varsinkin. Erin tanssi myös hienosti, Jerry oli oma levoton itsensä, ei koskaan pysy esityksissä paikallaan vaan haluaa aina kaiken huomion itselleen. Äiti yritti lykätä Jerrylle soittimen käteen ja osaksi pelimanneja, mutta eihän siitä mitään tullut. Jerry, mun pieni huomion varastaja <3
(Jerryllä oli jo viime kevään konsertissa oma show ja vei suurimman osan huomiosta).
Kävipä joulupukkikin puurojuhlassa. Erin ja Jerry oli innoissaan, mutta kun piti hakea pienet lahjat pukilta, molempia alkoi jännittämään. Eetu sentään reippaasti asteli hakemaan omansa.
Olisi voinut pukkikin saada selkäänsä, kun meni sanomaan, että mun enoni (äidin isoveli) on 50v ja meidän äiti 60v. Äiti naureskellen korjasi, että nyt meni pukki sanomaan väärin, ei hän ole 60 vaan 16.
Nyt on joulutauko harjoituksista ja tammikuun puolessa välissä taas jatketaan.

Tänään  meillä nyt siis tulee 2 vuotta täyteen yhteistä taivalta ja mä olen suunnitellut yllätyksen Jukalle. Tarvitsisi tästä vain saada jotain aikaiseksi ja lähdettyä käymään kaupassa ostamassa kaikki tarvittavat. Ihanaa kun herralla ei ole mitään aavistusta tästä, käskin eilen Jukan ajella naaman, että saatais otettua meistä uusi yhteiskuva. Ei arvaa mun oikeata tarkoitusta, kjehkjeh. Mutta kai meen tästä etsimään vaatteet itselleni ja lapsille niin päästään kauppaan. Huomiseen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti