sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Naamariaiset






Meillä oli siis ne naamiaiset eilen. Ja tadaa, olin merirosvo. Moni jätti tulematta, paikalle kutsuin 21 henkeä (+ minä itse) ja paikalla oli vaan kahdeksan. Oon hieman pettynyt, mutta kutsuttujen joukossa oli muutama sellainen, joka jättää muutenkin aina tulematta kun kutsutaan. Noh, tietääpä jättää ensi kerralla kutsumatta *hymy* Ja aivan mahtavaa oli yhtäkin ystävää nähdä pitkästä aikaa, muutaman vuoden tauon jälkeen.
Eniten mua harmitti se, ettei Annu ja Jessica päässyt paikalle mutta jos ensi kerralla?
Piti Jessicalta käydä lainaamassa KreisiAlias, mutta ei ollut kotona. Tarttee varmaan jossain vaiheessa ostaa oma, on meinaan ihan mielettömän hauska peli. Täällä siitä itseasiassa mainitsenkin.
Noh, ilta meni pelatessa Scrabblea ja cluedoa ja höpötellessä. Osa joi, osa ei, mutta kukaan ei ollut kunnolla humalassa. Mahtoiko olla edes pienissä? Silti mulla on sellainen olo, ihan kuin olisi krapula, ja vain siksi kun unet jääny vähäiseksi.
Oon siitä iloinen, että jokainen noudatti pyyntöä ja oli panostanut asuun. Ei ollut näitä tyypillisiä "pistän pelkät pupunkorvat päähän".
Sitten odottelemaan, jos joku muu järjestäisi vuorostaan naamiaiset, haha.
Iso kiitos kaikille, jotka jaksoi vaivautua paikalle !! <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti