perjantai 26. lokakuuta 2012

Ärrinmurrin

Piti päästä vähän purkamaan ärsytystä tänne, pyydän anteeksi.
Ärsyttää vaan kun oon jo puoltoista tuntia siivonnut tätä kämppää mutta näyttääkö siltä? Ehei. Mä olen vielä siitä tyypillinen kaksonen, etten osaa tehdä yhtä asiaa valmiiksi kerralla, vaan siivoaminenkin menee niin, että aloitan yhdestä huoneesta, lähden viemään yhtä tavaraa toiseen huoneeseen ja jään sinne siivoamaan ja hetken päästä joka huone on kesken. No jos kohta sitten jo näyttäis paremmalta. Meiltä lähti eilen toinen sohva kun Jukan työkaveri osti sen. No sen alta ja takaata löytyi sitten tavaraa enemmän kuin tarpeeksi (Miksi sohvissa on pakko olla jalat kun kaikki lelut yms menee sinne?). Lastenhuone on myös kaaos kun eilen illallakin meni renkaidenvaihdossa sen verran kauan ettei ehditty siivoamaan. Ja lapsilla hieman levoton päivä, heti kun silmä välttää niin ollaan pahanteossa. Erinkin on vasta alkanut ylettymään vesihanaan, joten voitte arvata onko meidän vessa taas märkä? Jep, aivan oikein, kyllä on.
Lisäksi tarttee siivota huomista varten kun meillä on ne naamiaiset. En oo muutenkaan mikään siivoamisen ystävä, tykkään kyllä järjestellä hyllyjä ja pestä lattioita, mutta tavaroiden kerääminen lattialta ja imuroiminen on vähemmän hauskaa. Ja vähän hankalaa kun maha on jo nyt vähän tiellä ja kumartuminen ahdistavaa. No kaipa tää tästä. Lastenhuone näyttää muutenkin nyt aika kamalalta kun lapsilla oli joku kiusataan-äitiä -päivä ja he päätti repiä tapettia seinästä. En tiedä mikä älynväläys se oli kun eivät ole ennen sellaista tehneet? Tartteepa sitten joku päivä suunnata maalikauppaan ja maalata koko huone ettei vastaavaa tapahdu enää.
Ei mua tuo siivoaminen varmasti ärsyttäisi näin paljon, ellei olisi muitakin asioita, mitä pistää tällä hetkellä kiukuttamaan.
En tiedä meinaako Jukka olla tänään pidempään töissä kun eilen sai vastaukseksi vain "katsotaan huomenna" ja tänään ei saa vastausta ollenkaan.
Ja sitten tuo Erinin ja Jerryn isä.. Joka ikinen kerta kun on hänen viikonloppunsa, MINÄ saan laittaa viestiä, että koska hakee. Olen kuitenkin tehnyt hänelle listan, jossa on merkittynä jokainen hänen viikonloppunsa, joten ei voi johtua siitä, että unohtaisi. En vaan jaksaisi tätä kun ei ole mun asia hoitaa joka ikinen kerta. Noh, saa tänään pienen tiukkasävyisen saarnan, että haluan tästä lähtien joka kerta tietää edellisenä päivänä suunnilleen kellonajan koska tulee. En meinaan voi mitään menoja suunnitella kun en tiedä aikaa. Mitä jos mun täytyy käydä pankissa tai kaupassa tms?
Tuntuu myös, että aika loppuu kesken. Ensin tarvitsee siivota, sitten käydä kaupassa, leipoa huomiseksi ja äitiltä tarvitsisi mun ja Jukan naamiaispuvut hakea ja äh.
Noh, kaipa tää päivä tästä paranee, kohta pääsee viikkaamaan pari koneellista pyykkiä kaappeihin (ehkä olen omituinen, mutta tykkään siitä). Nyt keittämään äkkiä kahvia itselleni, aamukahvitkin juomatta vielä, ja sitten jatkamaan hommia. Pyydän anteeksi purkautumista, ei vain ole mun päivä tänään ja mieluummin puran tänne kuin menetän hermoni ja kippaan juuri siivoamani tavarat lattialle takaisin *wink & hymy*

Tänään tämä äiti yrittää ulkoisesti näyttää rauhalliselta, kun sisällä näytän tältä, haha :
kuva täältä

EDIT. Ehkä tää teksti oli ihan hyvä kirjoittaa niin kaikki näkee, että ihan tavallista arkea mekin eletään, ei kaikki oo tehty sateenkaarista, linnunlaulusta ja kukkasista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti