tiistai 6. maaliskuuta 2012

piilo -siivousintoilija vauhdissa.

Juu, jäänyt kirjoittelut. En oo paljon muuta tehnyt kun siivonnut kämppää. Se alko siitä, että yksi päivä tein mokkapaloja ja samalla Lanan puolesta synttäri"kakkua" Lanan poikaystävälle ja tuli joku ihmeen häiriö päähän, teki mieli siivota. Yhdeksän aikaan illalla! Ja mä olen yleensä aika laiska siivoamisen suhteen. No, aloin kuitenkin siistimään paikkoja. Iski sitten vielä ihmeellisempi kohtaus, aloin tekemään suursiivousta, ensin pikku eteiseen ja sitten keittiön. Nyt muutaman päivän aikana oon siirtynyt olohuoneeseen, vessaan, ja lastenhuoneeseen (joka tosin taas on sekaisin). Tänään saatiin meidänkin makuuhuonekin jo siistittyä ja järjestys vaihdettua. Vielä olis vaatehuoneen ja kylppärin vuoro päästä käsittelyyn. Mennyt tähän suursiivoukseen aika paljon aikaa kun lapset pyörinyt ympärillä koko ajan. Miksei nää kohtauksen tuu sillon kun lapset on esim. viikonlopun poissa? Mulla on joku viha-rakkaus suhde siivoamiseen. Haluan että on siistiä ja välillä oon pikkutarkka siisteyden suhteen, kaikki pienetkin roskat täytyy kerätä pois. Silti kuitenkin vihaan imurointia yli kaiken ja välillä tavarat jää minne sattuu.
Nyt on kuitenkin kiva kun kämppä on siisti. Jos vielä saisin tuon perheenkin pitämään sen siistinä. Väsyttää välillä siivota yksin viiden ihmisen jäljet. Kyllä Jukkakin siis siivoaa, mutta mä yritän pitää kämpän kunnossa kun Jukka on töissä ja se on aika raskasta. Ja aina en edes jaksa.

Mun projektit sujuu niin ja näin. Ei oo nyt paljoa rahaa laihduttaa, menee kuitenkin enemmän rahaa kun täytyy mulle ostaa esim. vihanneksia ja kasviksia riisin, makaroonin ja perunan tilalle. Oon siis hieman joutunut joustamaan tän kanssa. En tiedä paljonko viikossa on tippunut vai onko yhtään, vaa'asta on patterit loppu -.- Tarttee muistaa perjantaina viimeistään ostaa niitä.

Eilen pääsin taas leikkimään kameralla. Kaveri tuli kuvauttamaan vauvamahaansa. Huomenna voisin pari kuvaa laittaa, mitä otin. Eka kerta kun kuvasin jonkun muun masua. Omaa on tullut kuvattua hieman raskauksien aikana.

Erin onnistui eilen hankkimaan itselleen luonnon botoxit. Kompastui ja pieni löi huulensa tai leukansa keittiön penkkiin ja hampaat melkein läpi. Ja illalla kompastui johonkin uudelleen ja sama haava auki. Nukutin sitten pienen potilaan syliin ♥

Eetullakin nousi tänään kuume. Saa nähdä ollaanko pian koko perhe kuumeessa. Toivottavasti ei, viikonloppuna kun olisi Annun synttärit.
Eikä ole kiva katsoa kun lapset on kipeitä, sydän särkyy. Eetu ei jaksanut edes iltapalaa syödä vaan halusi sänkyyn jo tuntia ennen nukkumaanmenoaikaa. Reippaasti kuitenkin suostui lääkettä ottamaan.

Helpottaa kun Jukka on tän viikon kotona saikkarilla (oli tulehdus takapuolessa, iso patti siellä. En sen enempää viitsi yksityiskohtaisesti kuvailla). Jos meinaan mulle nousee kuume niin ei ole paljon voimia..
Nyt käperryn sohvan nurkkaan katselemaan elokuvaa.
Hyvät yöt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti