keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Päivä täynnä rakkaita

Rauhallinen päivä oli tänään. Aamusta sain ihanan kummipoikani meille pariksi tunniksi. Lapset oli innoissaan kun Antti oli taas meillä ja mä nautin kun pieni mies välillä kiipesi syliin. Ihanaa kun tykkää kummitädistä ♥
Antin lähdön jälkeen lähdettiin kaupassa käymään. Vaihdoin ton rasva ja sokeri -projektin karppaukseen.. Helpompi mulle kun makea ei ole kielletty. Katsotaan onnistunko tiputtamaan painoa sen kanssa. Ja joo, tiedän, karppaus on joku muoti-ilmiö ja siitä voi kuulemma olla jotain haittaa. Mä kuitenkin aion pitää n. kahden viikon välein hiilihydraatti-päivän jolloin voin syödä myös "kiellettyjä" ruokia yms.
Kauppareissun jälkeen haettiin Miikka meille. Ihanaa olla pikkuveljenkin kanssa läheisissä väleissä. Ja kiva kun nähdään tosi usein. Kaikki aina ihmetteleekin miten sisaruksilla voi olla näin hyvät välit. Heh.

Kävin Eetun kanssa myös Jessican varaston penkojaisissa. Jessica lahjoitti meille mattoja, muutaman pehmolelun, pyykkikoreja, lapsille ammeen, muutamat kengät, joulukoristeita, moppi, uus grilli ja maapallo -tarjoiluvaunun. Varsinkin matot tuli tarpeeseen, meillä ei montaa mattoa ollut. Eilen saatiin jätesäkillinen verhoja, pari jakkua (jotka tosin myyn, liian pieniä mulle) ja lapsille edellisen postauksen leijona -paidan..

Iltapalaksi tarjosin lapsille vispipuuroa ja Eetu totesi että "mä en tykkää tästä VISKIpuurosta". En voinut kun nauraa. Nyt pienet rakkaat nukkuu ja mä rentoudun telkkarin ääressä, selailen huuto.net'iä ja odottelen Jukkaa kotiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti